Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC)

L’Oficina d’Atenció a la Ciutadania és la principal via de comunicació entre els ciutadans i ciutadanes de La Llagosta i l’Ajuntament.

Els serveis que presta l'OAC són molt amplis i es resumeixen en aquestes 8 línies de servei:

  1. Padró
  2. Registre
  3. Tramitació (inici, i/o realització, i/o notificació)
  4. Informació
  5. Cobraments
  6. Emissió de còpies autèntiques
  7. Recepció i derivació de suggeriments, propostes, queixes, incidències...
  8. Assessorament en tramitació en línia
  9. Operadors del Certificat Digital IdCat

Només cal demanar cita prèvia per nous empadronaments i canvis de domicili d'empadronament. L'Oficina també ofereix servei d'assistència a la tramitació electrònica per part de personal funcionari habilitat. 

On està?

Plaça d'Antoni Baqué, 1 - 08120 La Llagosta - Barcelona
Telèfon: 93 560 39 11
Fax: 93 574 11 42
Adreça electrònica: llgt.oac@llagosta.cat
Horari:  
De dilluns a divendres, de 9 a 14 h, i dimarts i dijous, de 16 a 19 h. Els mesos de juliol i agost, només hi ha horari de matí.
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 8.07.2024 | 12:49