Variació de dades personals en el Padró Municipal d'Habitants

Dijous, 12 de febrer de 2015

Sol·licitud a l'Ajuntament de modificació de les dades que figuren en el padró municipal d'habitants.

Documentació a aportar:

Documentació acreditativa de les dades a modificar (DNI, certificat d'estudis, etc.). La persona interessada ha d'enviar per correu postal a l'ajuntament les fotocòpies de la documentació acreditativa de les dades a modificar.

Quan es dóna resposta:

La tramitació és immediata a partir de la recepció i validació de la documentació en el servei municipal.
Per a la tramitació telemàtica el certificat d'empadronament modificat s'enviarà per correu ordinari. El termini aproximat és de 15 dies

Qui pot sol·licitar-ho:

Qualsevol persona major d'edat que estigui empadronada al municipi. (Les persones majors de 16 anys són emancipades i pel que fa al padró d'habitants poden actuar com a majors d'edat. Els menors d'edat casats també tenen la condició d'emancipats.)
Qualsevol persona major d'edat que actuï, degudament autoritzada, en representació d'un habitant del municipi.

Canals de tramitació:

  • Presencial

Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC)

Plaça d'Antoni Baqué, 1 - 08120 La Llagosta - Barcelona
Telèfon: 93 560 39 11
Fax: 93 574 11 42
Adreça electrònica: llgt.oac@llagosta.cat
Horari:  
De dilluns a divendres, de 9 a 14 h, i dimarts i dijous, de 16 a 19 h. Els mesos de juliol i agost, només hi ha horari de matí.
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 19.02.2024 | 13:01