És un servei públic que informa, orienta i assessora la ciutadania sobre l’exercici dels seus drets i deures com a persones consumidores i/o usuàries de productes i serveis
Des d'abril de 2015 els autònoms o les microempreses també poden adreçar-se a l'OMIC de la Llagosta perquè aquest servei públic faci reclamacions o mediacions única i exclusivament sobre serveis bàsics (llum, aigua, gas, telecomunicacions, serveis bancaris o assegurances).
Objectius
Serveis que s'ofereixen
Gratuït
Accés lliure per a totes les persones consumidores residents a la Llagosta Els autònoms o les microempreses, per temes de serveis bà sics (llum, aigua, gas, telecomunicacions, serveis bancaris o assegurances) També per a les persones no residents a la Llagosta que comprin un bé o contractin un servei al nostre municipi Cal concertar visita prèvia (es dediquen 10 hores setmanals d'atenció al públic)
Les consultes es poden fer a través del formulari Contacte amb l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor, que es troba al final d'aquesta pà gina.