Paula Macià es proclama campiona d'Espanya infantil d'Snowboard a Sierra Nevada
Dilluns, 14 d’abril de 2014
La jove llagostenca Paula Maciá Bocanegra ha acabat la temporada d'hivern proclamant-se campiona infantil d'Espanya d'Snowboard a les modalitats de Half Pipe i Slope Style. L'esportista de la nostra localitat començarà ara amb les competicions d'aigua.
El Campionat d'Espanya d'Snowboard es va celebrar el primer cap de setmana d'abril a Sierra Nevada, Granada. Macià Bocanegra va afrontar el torneig amb dues dificultats, la primera va ser el poc temps que va tenir per entrenar a la pista de competició i, la segona, una lesió que va patir que va fer que disputés la segona prova sense estar al 100 %.
Paula Maciá va fer les seves millors marques i, fins i tot, va superar moltes competidores del Campionat absolut. La propera temporada, la llagostenca ja participarà a la categoria júnior i podrà optar al podi absolut.
Ara, l'esportista de la nostra localitat prepararà la temporada d'estiu a les competicions de wakeboard, una disciplina esportiva semblant a l'esquí aquàtic, però substituint el vaixell per un cable. Macià aspira a poder fer podi al Campionat d'Europa, que es disputarà al juliol a Polònia.
Darrera actualització: 14.04.2015 | 00:00