L'OMIC va atendre l'any passat 209 reclamacions de veïns de la Llagosta

Dijous, 26 de juny de 2014
L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) de la Llagosta va atendre durant l'any 2013 un total de 209 reclamacions ciutadanes sobre qüestions relatives a consum i serveis. El 62% van ser sobre serveis i subministraments bàsics, com ara l'aigua, el gas, l'electricitat i el telèfon. Les reclamacions sobre telefonia mòbil van concentrar gairebé el 50% de totes les consultes i queixes rebudes per l'OMIC durant 2013. Els productes i serveis bancaris van sumar l'11% de les reclamacions i les queixes sobre les activitats de comerços també van suposar l'11% del total. Només el 2% de totes les reclamacions ateses per l'OMIC de la Llagosta van acabar en arbitratge. L'OMIC és un servei gratuït per a la ciutadania de la Llagosta amb cita prèvia que es troba situat a la planta baixa de l'edifici de l'Ajuntament.
Darrera actualització: 14.04.2015 | 00:00