Es posa en marxa el programa formatiu Noves Oportunitats per a joves que ni estudien ni treballen

Dijous, 14 d’abril de 2016

Una quinzena de joves s'han interessat a participar al projecte formatiu Noves Oportunitats, del programa europeu Garantia Juvenil. Ahir es va fer la presentació d'aquesta iniciativa a Can Pelegrí. Aquesta primera sessió va servir per explicar en què consisteix el pla formatiu Noves Oportunitats, adreçat a joves d'entre 16 i 24 anys que ni estudien ni treballen. L'objectiu és oferir itineraris personalitzats per poder introduir-se en el mercat laboral i formatiu.

Una vegada feta la presentació, els joves interessats passaran per un procés d'entrevistes personals que serviran per conèixer el seu perfil. Totes les persones que finalment participin al projecte rebran una formació inicial de cinc setmanes. El tipus d'activitats preparades són força diverses i fan molta referència al món de l'oci.

La intenció municipal és poder tenir un nombre mínim de joves per poder crear un grup de formació a la Llagosta i evitar que els participants s'hagin de traslladar a un altre municipi.

Tot i que inicialment es compta amb els joves que van assistir ahir a la reunió informativa, qualsevol veí de la Llagosta d'entre 16 i 24 anys que no estudiï ni treballi pot accedir a aquest programa. Els interessats s'han de posar en contacte amb el Servei d'Informació Juvenil, situat a la planta baixa de Can Pelegrí, de dilluns a dijous de 17 a 20 h, i els dimecres de 10 a 13 h.

Darrera actualització: 14.04.2016 | 08:35