El web de l'Ajuntament de la Llagosta va registrar 89.356 visites durant el 2014. El que representa un increment del 2,34% respecte l'any anterior, quan va tenir 87.315 visites. Les consultes a pàgines del web municipal també han crescut un percentatge similar, passant de les 277.000 a les 283.000.
Les pàgines que més interès van suscitar durant el 2014 van ser la de la Festa Major, amb més de 4.900 visites; seguida de la d'informació de l'Ajuntament, amb poc més de 4.000; i el Complex Esportiu Municipal, amb 2.600 visites. Els plànols i Ràdio la Llagosta també van superar les 2.000 visites al llarg de tot l'any.
Pel que fa als apartats més visitats van ser, a banda de la portada, el de serveis, el de notícies i el directori, seguits del tauler d'anuncis, els tràmits i l'agenda. Una altra dada destacada és el major temps de la durada de les visites al web. Si al 2013 la mitjana va ser de poc més de 2 minuts, l'any passat va arribar gairebé als 3 minuts.
Durant el 2014 es va incrementar notablement l'accés al web municipal des de dispositius mòbils. Aquests suposen ja més del 36 % davant el 63,72% de visites que procedeixen d'ordinadors. El 2013 el percentatge va ser del 22,1% procedents de dispositius mòbils i el 77,9% d'ordinadors.